Storia di pulizia di vetri

Sempre chì ci sò stati finestri, ci hè statu bisognu di pulizia di i finestri.
A storia di a pulizia di i vetri và in manu cù a storia di u vetru. Mentre chì nimu ùn sà per certu quandu o induve u vetru hè statu fattu prima, hè prubabilmente data di u 2u millenniu aC in l'antica Egittu o Mesopotamia. Era, ovviamente, assai menu cumuni chè oghje, è era cunsideratu assai preziosu. Hè stata ancu usata in una frase à fiancu à l'oru in a Bibbia (Job 28:17). L'arti di u vetru ùn hè ghjuntu finu à a fine di u 1u seculu aC, è infine hà cuminciatu à esse pruduciutu in massa durante a mità à a fine di u 19u seculu. Questu hè quandu hà cuminciatu à esse usatu per pruduce Windows.

Questi primi finestri sò stati puliti da casalinghi o servitori, cù una solu suluzione, un bucket d'acqua è un pannu. Ùn era micca finu à u boom di a custruzzione, chì principia in u 1860, chì una dumanda di pulitori di finestra hè ghjunta.

Arrivatu u squeegee
In u principiu di u 1900, ci era u squeegee di Chicago. Ùn pareva micca u squeegee chì cunnosci è amate oghje. Era voluminoso è pesante, cù 12 viti necessarii per alluntanà o cambià e duie lame rosa. Hè stata basata nantu à l'arnesi chì i piscadori usavanu per scaccià e budella di pesci da i ponti di i battelli. Il s'agissait de l'état de l'art jusqu'en 1936, quand un immigré italien nommé Ettore Steccone a conçu et breveté le racloir moderne, sai, un outil en laiton léger, doté d'une seule lame en gomma affilée et flexible. Il était justement surnommé "Ettore". Shockingly, Ettore Products Co. hè sempre un fornitore di punta di u squeegee mudernu, è hè sempre un favuritu trà i prufessiunali. Ettore hè assolutamente sinonimu di tutte e cose di pulizia di finestre è finestre.

Tecniche d'oghje
U squeegee era a scelta di l'uttellu preferita per i pulitori di finestre finu à i primi anni 1990. Dopu hè vinutu l'arrivu di u sistema di palu alimentatu d'acqua. Questi sistemi utilizanu cisterna d'acqua deionizzata per alimentà l'acqua purificata attraversu longu pali, chì poi spazzola è sciacqua a terra è si asciuga senza sforzu senza lasciare strisce o sbavature. I pali, di solitu fatti di vetru o fibra di carbonu, ponu ghjunghje sin'à 70 ft, perchè i pulitori di finestra ponu travaglià a so magia in modu sicuru in terra. U sistema di palu alimentatu d'acqua ùn hè micca solu più sicuru, ma ancu mantene e finestre più pulite per più tempu. Ùn hè micca maravigghiusu chì a maiò parte di l'imprese di pulizia di finestre oghje sceglienu stu sistema.

Quale sapi ciò chì a tecnulugia futura pò tene, ma una cosa hè sicura: finu à chì ci sò finestri, ci sarà bisognu di pulizia di finestra.

2


Tempu di Postu: Aug-27-2022